2 maanden @ Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Quinta - WaarBenJij.nu 2 maanden @ Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Quinta - WaarBenJij.nu

2 maanden @ Curacao

Blijf op de hoogte en volg Quinta

21 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Bondia!
Ik ben weer eens vroeg wakker dus ik dacht laat ik maar weer een reisverslag plaatsen. Uitslapen is voor mij hier niet weg gelegd helaas. Ik heb zo mijn tweede supervisie. Jaja school gaat ook gewoon door, ook al moet ik hier soms echt aan herinnerd worden.
Ik zit er alweer twee maanden nog 3,5 te gaan. De tijd vliegt aan de ene kant heel erg, maar aan de andere kant heb ik ook wel het gevoel dat ik al twee maanden weg ben van huis. Miss iedereen namelijk wel heel erg in Nederlandd! Gelukkig over iets meer als een maandje komt het eerste bezoek van Aimss en Miess :D!
Vorige week zondag hadden we met zn alle zin in een cultureel uitje. Toen hadden we besloten om naar het museum over Curacao te gaan. Kwamen we daar aan was het museum dicht terwijl op de site stond dat die open was. Gelukkig hadden we een plan B. Toen zijn we naar de grotten van Hato geweest. Dit was erg leuk en mooi om een keer gezien te hebben. Het was wel erg warm in deze grot overal stonden ook ventilatoren. In de grot waren een aantal vormen van dieren en mensen te zien, dit zou ik er nooit zo zelf uit halen maar was wel heel leuk om te zien.
Vandaag gaan we weer naar het strand en vanavond treed DO op in Bermuda dus daar gaan we ook even een kijkje nemen. Morgen is er springbreak bij Kokomo beach hier gaan we met alle huisgenoten mee doen aan een beach soccer toernooi. Ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen hahaha.
En natuurlijk loop ik door de weeks gewoon stage. Heb voorgaande weken 5 dagen stage gelopen. Ik merkte wel dat dit wat zwaarder was. Maar wen ik gelukkig ook wel weer aan. De aankomende weken zal ik vaker 5 dagen stage gaan lopen zodat ik midden juni klaar ben met mijn stage en vakantie kan gaan houden:). Stage is nog steeds erg leuk en leer er elke week weer veel leuke nieuwe dingen.

Ayoooo! Bon weekend!!
xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quinta

Actief sinds 16 Feb. 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 2037

Voorgaande reizen:

21 Januari 2014 - 09 Juli 2014

Stage @ Dushi Korsou

Landen bezocht: