Bon nochi - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Quinta - WaarBenJij.nu Bon nochi - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Quinta - WaarBenJij.nu

Bon nochi

Blijf op de hoogte en volg Quinta

01 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Volgende week zit ik alweer op de helft van mijn stageperiode! Wat gaat het toch snel allemaal. Ik ben op dit moment druk met mijn opdrachten voor school en de begeleiding van cliënten. Ik heb sinds gister een nieuwe cliënt erbij gekregen dus dat wordt weer een nieuwe uitdaging. Het leren van mijn Papiaments gaat nog steeds moeizaam vind het toch wel een hele moeilijke taal. Maar ik merk wel dat ik steeds meer kan volgen.

Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik de tweede helft van mijn stageperiode stage mag lopen bij het Rijn IJssel! Hier ben ik echt super blij mee, want het werd nog even spannend of ik wel een stage ging vinden voor 5 maanden. Ik had namelijk al veel afwijzingen gehad, omdat ze veel stagiaires zoeken voor 10 maanden. Maar het is geluktt!!

Vorige week hadden we met FC Kleurentuinn mee gedaan aan het beach soccer toernooi bij Kokomo. Toen we daar aan kwamen bleek dat wij het enige meiden team waren met versterking van twee jongens. We hebben het uiteindelijk nog best goed gedaan. We waren net niet in de halve finale gekomen. Maar dit vonden we niet erg, want het zand was erg pijnlijk door de steentjes en het warme zand. Ik vond het erg leuk om na 5 jaar weer eens een balletje te trappen.
Woensdag was ik samen met Nicky naar cabana dit was er een erg gezellige avond waar we ook Do nog tegen kwamen. Ze was in het echt een stuk kleiner dan ik had verwacht. Maar ze was erg aardig en we zijn toen nog met haar op de foto geweest.
Zaterdag hadden we de maandelijkse bbq van de kleurentuin. Dit keer jammer genoeg zonder de huisbaas, zijn vrouw en kinderen. Maar het was weer erg gezellig en lekker. Dit willen we er zeker in houden.

Ik mis nu ik 10weken hier zit wel heel erg een warme douchee, mijn bedje ,het eten van papa, mama en oma en een huis zonder spinnen en kakkerlakken! Verder valt het gelukkig mee want hier hebben we ook een albert heijn en in de andere supermarkten andere Nederlandse producten.

En ik hoop over twee weken heel goed nieuws te krijgen uit Nederland :D.......

Ayooooo
Liefssssxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quinta

Actief sinds 16 Feb. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 2028

Voorgaande reizen:

21 Januari 2014 - 09 Juli 2014

Stage @ Dushi Korsou

Landen bezocht: