after a long time - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Quinta - WaarBenJij.nu after a long time - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Quinta - WaarBenJij.nu

after a long time

Blijf op de hoogte en volg Quinta

01 Juni 2014 | Curaçao, Willemstad

Na een lange tijd dacht ik toch nog maar een verhaaltje te schrijven. Ik ben erg druk geweest de laatste weken vandaar geen tijd gehad om hier weer een verhaaltje te plaatsen. In de tussen tijd weer heel veel leuke dingen mee gemaakt en leuke mensen leren kennen. Michelle en Aimy zijn tussen door ook nog twee weken geweest en deze twee weken hebben we zeker met zn 3e genoten!
Ik hoef nog maar 2 weken stage te lopen en dan zitten 5 maanden stage er alweer op wat is de tijd snel gegaan zeg.. En ik wil nog lang niet weg van dit eiland! Maar helaas... Hierna mag ik nog lekker 3 weekjes genieten van de vakantie samen met Mama Hannie Eline en als verassing komt Kyliee ook nog! Echt super leukk en super veel zin in. Dus deze laatste 5 weken worden nog vollop genieten voordat we weer terug gaan naar het "normale leventje" in Nederland. Ook al kijk er ook wel erg naar uit om iedereen weer te zien! Want mis iedereen wel hoor!!
In de tussen tijd ben ik veel bezig geweest met stage opdrachten en met de begeleiding van de cliënten op stage. Ga ze wel missen hoor heb je eindelijk een band op gebouwd met ze en dan moet je weer weg dat vind ik wel erg jammer.
Verder heb ik hier een hele leuke koningsdag gehad met als hoogte punt latin village was echt super! Ook zijn we naar het concert van Marco Borsato geweest was ook weer een super concert. Met michelle en aimy heb ik nog de christoffelberg bewandeld haha dit was een groot succes.. we waren erg blij dat we het hadden gehaald, want het was toch redelijk zwaar. We zijn naar klein curacao geweest dit was een erg relaxt en leuk dagje we hebben erg mooie schildpadden gespot en een aantal mooie vissen. Gister heb ik met Lonneke nog lekker gebbqt op het strand en daarna was er een reggea concert wat ook erg leuk was. Vanochtend ging om half 6 de wekker al, want we moesten ons gaan klaar maken voor de color walk dit was een erg leuke ervaring! We hadden eerst een warming up en daarna gingen we met een heel stoet mensen de 5 km lopen. Hier stonden op een aantal punten mensen om ons met kleuren poeder te bekogelen en vrolijke muziek, want ja het was vooral een happy walk.
Dit wordt denk ik mijn laatste reisverslag. Ik ga nu nog lekker genieten van de laatste weken die ik heb en zie jullie snel weer in Nederland!!
xxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quinta

Actief sinds 16 Feb. 2014
Verslag gelezen: 725
Totaal aantal bezoekers 2033

Voorgaande reizen:

21 Januari 2014 - 09 Juli 2014

Stage @ Dushi Korsou

Landen bezocht: